مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 16:502017-08-22دانش

دانشگاه آزاد متعلق به نظام و مردم است/ عنوان "غیرانتفاعی" باید تغییر کند


این دانشگاه خصوصی نیست و نظام در آن سرمایه گذاری کرده است و متعلق به همه مردم است و مردم همه شهرها در ساخت این دانشگاه کمک کرده اند و دولت هم حمایت هایی در این راه داشته است.

- دانشگاه آزاد متعلق به نظام و مردم است/ عنوان "غیرانتفاعی" باید تغییر کند رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه خصوصی نیست و نظام در آن سرمایه گذاری کرده است و متعلق به همه مردم است و مردم همه شهرها در ساخت این دانشگاه کمک کرده اند و دولت هم حمایت هایی در این راه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی امروز در نشست تخصصی بررسی جایگاه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی غیردولتی در پیشبرد سند چشم انداز ایران در افق 1404 در مشهد، عنوان کرد: در هر شهری که دانشگاه آزاد تاسیس شده است، مردم آن شهر به کمک آمده اند و دولت نیز هر جا توانسته امکانات خود را در اختیار این دانشگاه قرار داده است.

وی عنوان کرد: سرنوشت آموزش عالی در کشور به وضعیت علمی کشور بستگی دارد و باید طوری رفتار کنیم که ارزش مدارک دانشگاهی تنزل نیابد.

مشاور رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: مدرک گرایی به ضرر کشور است و برای حل این مشکل باید در رشته هایی سرمایه گذاری شود که داوطلب در آن ها وجود داشته باشد و واحدهایی باید ارائه شود که اقبال بیشتری به آن ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد متعلق به نظام و مردم است/ عنوان "غیرانتفاعی" باید تغییر کند

دانشگاه آزاد متعلق به نظام و مردم است/ عنوان "غیرانتفاعی" باید تغییر کند